Jakie smartfony są kompatybilne z aplikacją MY Renault?
EL-
01
Aby skorzystać ze wszystkich usług dostępnych w aplikacji MY Renault, powinieneś mieć smartfon z oprogramowaniem Android lub iOS w wersji:
Wersja 6.0 - Android,
Wersja 11 – iOS.
Jak utworzyć konto w aplikacji MY Renault?
EL-
02
Aby utworzyć konto w aplikacji MY Renault i uzyskać dostęp do jej usług wykonaj poniższe czynności:
Pobierz bezpłatną aplikację MY Renault ze sklepu App Store lub Google Play.
Uruchom aplikację MYRenault.
Naciśnij na "Zarejestruj się". Wypełnij formularz i zaakceptuj regulamin.
Uwaga: Twoje hasło chroni dostęp do twojego konta, nie udostępniaj go nikomu.
Naciśnij na "Zarejestruj się".
Zostanie do ciebie wysłany e-mail z prośbą o potwierdzenie założenia konta. Otwórz go i naciśnij link aktywacyjny.
Uwaga: Jeśli nie dostałeś wiadomości e-mail, sprawdź folder SPAM.
Wróć do ekranu głównego aplikacji. Naciśnij na “Zaloguj się” i wpisz swój adres e-mail i hasło. Jesteś już na ekranie głównym aplikacji.
Jak dodać samochód do konta MY Renault?
EL-
03
Aby dodać samochód do konta MY Renault wykonaj poniższe czynności:
Uruchom aplikację MY Renault.
Zaloguj się.
Uwaga: Jeśli nie masz jeszcze konta, sprawdź FAQ "Jak utworzyć konto w aplikacji MY Renault".
Naciśnij na ikonę 'Samochód' w lewym dolnym rogu ekranu oraz przycisk '+' w lewym górnym rogu ekranu.
Wpisz numer VIN samochodu.
Uwaga: Jeśli nie znasz numeru VIN samochodu, sprawdź nasze FAQ “Gdzie mogę znaleźć numer VIN mojego samochodu?”.
Nacisnij na “Dodaj samochód”
Twój samochód został dodany do konta MY Renault. W każdej chwili możesz sprawdzić listę pojazdów na koncie MY Renault oraz dodać dodatkowe samochody w menu „Pojazd”
Czy mogę dodać kilka samochodów do konta MY Renault?
EL-
04
Tak, do konta MY Renault można dodać kilka samochodów.
Aby to zrobić:
Uruchom aplikację MY Renault.
Naciśnij na ikonę “Samochód” w lewym dolnym rogu ekranu.
Naciśnij “Dodaj samochód na dole strony”.
Jak połączyć aplikację MY Renault z samochodem?
EL-
05
Połączenie twojego samochodu z aplikacją MY Renault jest konieczne aby w pełni skorzystać ze wszystkich usług zintegrowanych w twoim samochodzie.
Aby połączyć swój samochód z aplikacją MY Renault, wykonaj poniższe czynności:
Pobierz bezpłatną aplikację MY Renault ze sklepu App Store lub Google Play.
Uruchom aplikację MYRenault.
Zaloguj się lub utwórz konto.
Naciśnij na ikonę 'Samochód' w lewym dolnym rogu ekranu oraz przycisk '+' w lewym górnym rogu ekranu.
Uwaga: W razie potrzeby, sprawdź nasze FAQ "Jak utworzyć konto w aplikacji MY Renault"
Po dodaniu samochodu do konta, naciśnij przycisk "Synchronizacja" i podążaj za instrukcjami podanymi przez aplikację.
Wpisz w aplikacji kod, który pojawił się na ekranie systemu multimedialnego w samochodzie.
Uwaga:
Jeśli powiadomienie z kodem zniknie zanim go przepiszesz, możesz je znaleźć w centrum powiadomień u góry ekranu.
Jeśli nie otrzymałeś kodu potwierdzającego, poczekaj 5 minut i spróbuj ponownie.
Gratulacje! Twój samochód jest teraz połączony z aplikacją MY Renault. Możesz już korzystać ze wszystkich usług samochodu.
Note: Jeśli synchronizacja nie powiodła się, odczekaj kilka godzin i spróbuj ponownie.
Czy można dodać jeden samochod do wielu kont MY Renault?
EL-
06
Można dodać wiele samochodów do jednego konta MY Renault. Nie można jednak dodać jednego samochodu do kilku kont MY Renault.
Uwaga: W razie potrzeby sprawdź nasze FAQ "Czy mogę dodać kilka samochodów do konta MY Renault".
Dlaczego mój samochód nie synchronizuje się z aplikacją MY Renault?
EL-
07
Poniżej kilka możliwości:
Tylko samochody z systemem multimedialnym EASY LINK mogą nawiązać połączenie z aplikacją MY Renault.
Upewnij się, że twój system multimedialny EASY LINK jest aktywny. Aby to zrobić, sprawdź czy przycisk “Połącz” jest aktywny na ekranie. Jeśli przycisk jest aktywny, naciśnij go. Jeśli przycisk nie jest obecny, twój system jest połączony.
Upewnij się, że usługa wymiany danych w samochodzie jest uruchomiona. Jesteś o tym informowany przez ekran powitalny przy każdym uruchomieniu samochodu.
Sprawdź czy twój smartfon i samochód są w zasięgu sieci komórkowej.
Sprawdź czy wpisano poprawny kod autoryzacji.
Jak uruchomić usługi zintegrowane w moim samochodzie z systemem multimedialnym EASY LINK?
EL-
08
Aby w pełni korzystać z usług zintegrowanych w samochodzie, muszą one zostać aktywowane.
Aby aktywować usługi, wykonaj poniższe czynności:
Wsiądź do samochodu, przy wyłączonym silniku i w miejscu o dobrym zasięgu sieci komórkowej.
Uruchom system multimedialny i naciśnij “Połącz”.
Naciśnij na "Aktywuj" i "Tak" aby zaakceptować politykę prywatności.
Pojawi się ekran z potwierdzeniem wykonanych czynności i informacja, że aktywacja usług może potrwać do kilku godzin
Powinieneś jeszcze połączyć samochód z aplikacją MY Renault, w celu uzyskania dodatkowej funkcjonalności:
Uruchom aplikację MY Renault.
Zaloguj się lub utwórz konto.
Naciśnij na ikonę 'Samochód' w lewym dolnym rogu ekranu.
Naciśnij przycisk "Synchronizacja" i podążaj za instrukcjami podanymi przez aplikację.
Uwaga: W razie potrzeby, sprawdź nasze FAQ "Jak połączyć aplikację MY Renault z samochodem? "
Gdzie mogę znaleźć numer VIN pojazdu?
EL-
09
Numer identyfikacyjny pojazdu (VIN) to number składający się z 17 znaków (nie zwiera ‘i’ oraz ‘o’.
Możesz znaleźć ten numer na swoim samochodzie, lub w rubryce E dowodu rejestracyjnego.
Numer VIN jest niezbędny aby dodać samochód do konta MY Renault.
Jak zmienić adres e-mail mojego konta w aplikacji MY Renault?
EL-
10
Możesz zmienić adres e-mail powiązany z kontem MY Renault wykonując poniższe czynności:
Uruchom aplikację MY Renault.
Na dole ekranu, wybierz ikonę “Mój profil”.
Na dole ekranu, wybierz przycisk “Zmień adres email”.
Wpisz nowy adres e-mail.
Potwierdź zmianę wpisując swoje hasło.
Zatwierdź zmiany.
Jak zdalnie wysłać nowy cel podróży do systemu multimedialnego EASY LINK z aplikacji MY Renault?
EL-
11
Aby zdalnie wysłać nowy cel podroży wykonaj poniższe czynności.
Uruchom aplikację MY Renault.
Na dole ekranu, wybierz ikonę „Nawigacja”
Wyszukaj nowy cel podróży w pasku wyszukiwania.
Wybierz adres.
Nacisnij na przycisk „Trasa”.
Wybierz „Otwórz za pomocą”.
Wybierz ikonę swojego samochodu.
Wejdź do samochodu.
Uruchom system multimedialny. Wybrany cel podróży automatycznie pojawi się na ekranie, zaakceptuj go.
Jak zdalnie uruchomić światła i klakson samochodu?
EL-
12
Aby odnaleźć swój samochod na parkingu, wykonaj poniższe czynności:
Uruchom aplikację MY Renault.
Na dole ekranu, wybierz ikonę „Samochód”.
Naciśnij ikonę “Światła i klakson” poniżej obrazka swojego samochodu.
Możesz wybrać czy chcesz uruchomić światła, klakson, lub obydwie funkcje na raz.
Wpisz numer PIN lub skorzystaj z TouchID (aby uwierzytelnić dostęp do funkcjo zdalnych pojazdu).
Polecenie aktywacji zostanie wysłane do samochodu.
Twój samochód uruchomi światła lub zatrąbi trzy razy.
Znajdź swój samochód.
Jak zdalnie odblokować lub zablokować drzwi samochodu?
EL-
13
Aby skorzystać z funkcji odblokowania lub zablokowania drzwi pojazdu wykonaj poniższe czynności:
Uruchom aplikację MY Renault.
Na dole ekranu, naciśnij ikonę „Samochód”
Uwaga: W lewym górnym rogu ekranu możesz sprawdzić, czy samochód jest aktualnie zamknięty czy otwarty.
Naciśnij ikonę “Kluczy".
Otwórz lub zamknij samochód naciskając ikonę „Kłódka”
Wpisz numer PIN lub skorzystać z TouchID.
Telefon połączy się z samochodem.
Twój samochód otworzy się, lub zamknie.
Uwaga:
Kłódka żółta – samochód otwarty.
Kłódka czarna – samochód zamknięty.
Jak stworzyć kod PIN w celu używania usług kontroli zdalnej mojego samochodu ?
EL-
14
W celu zabezpieczenia funkcji zdalnego dostępu poprzez wykorzystanie aplikacji MY Renault, należy utworzyć i zarejestrować poufny kod PIN.
W tym celu, należy wykonać poniższe czynności opisane w Aplikacji :
Usiądź na miejscu kierowcy,
Uruchom system Multimedia,
Uwaga : Samochód musi znajdować się w zasięgu sieci komórkowej,
Ustaw 4 cyfrowy kod PIN,
Uwaga : kod PIN zabezpiecza dostęp do usług zdalnych samochodu, należy go dobrze zabezpieczyć
Uruchom a nastepnie wyłącz silnik pojazdu,
Gratulacje ! Kod PIN został zapamietany. Można go od tej pory używać do usług zdalnych pojazdu w całkowitym bezpieczeństwie.
Jak mogę znaleźć koncesję Renault w aplikacji MY Renault ?
EL-
15
Aplikacja MY Renault umożliwia znalezienie koncesji Autoryzowanego Partnera Renault:
Uruchom aplikację MY Renault.
Naciśnij na druga ikonę „Nawigacja” na dole ekranu.
Naciśnij na ‘+’ po prawej stronie mapy.
Wybierz ikonę ‘Koncesjonariusze’,
Wyświetli się lista najbliższych koncesjonariuszy,
Klikając na koncesjonariusza wyświetlą się godziny otwarcia oraz jego współrzędne.
Kupiłem używany samochód Renault, co muszę zrobić aby móc w pełni korzystać z usług on-line ?
EL-
16
Na początek należy sprawdzić w samochodzie czy jest aktywna zgoda na wymianę danych.
Uruchom aplikację MY Renault
Połącz samochód z aplikacją MY Renault (proszę zapoznac się z naszym FAQ „Jak zsynchronizowac moją aplikację MY Renault z moim samochodem”.
Mogą zaistnieć dwa przypadki :
Jeżeli usługi są aktywne, można je używac bezkosztowo do końca kontraktu
Jeżeli usługi wygasły, można je odnowić poprzez Renault EASY CONNECT Store.
Sprzedaję samochód, co muszę zrobić w celu usunięcia moich danych z mojego EASY LINK i MY Renault
EL-
17
W celu przygotowania samochodu do odsprzedaży, należy wykonać poniższe czynności :
Usunąć samochód z aplikacji MY Renault.
Uwaga : Prosimy zapoznać się z naszymi FAQ (pytania&odpowiedzi) ”Jak usunąć samochód z aplikacji MY Renault” w sekcji działu pomocy.
Usunąć dane z systemu Multimédia :
Usiądź na miejscu kierowcy.
Naciśnij „Menu” na dole lewej strony.
Naciśnij ikonę „INFO’’.
Naciśnij „System” na dole ekranu,
Naciśnij ikonę „Resetuj’’.
Od tej chwili samochód jest gotowy do odsprzedaży.
Jak usunąć mój samochód z aplikacji MY Renault ?
EL-
18
W celu usunięcia samochodu z aplikacji MY Renault, należy wykonać następujące czynności:
Uruchom aplikację MY Renault,
Kliknij ikonę samochodu na dole ekranu z lewej strony,
Uwaga : Jeżeli posiadasz kilka samochodów na koncie MY Renault, wybierz ten który chcesz usunąć.
Kliknij « Usuń mój samochód » na dole strony,
Wybierz przyczynę usunięcia,
Potwierdź usunięcie samochodu z aplikacji MY Renault,
Samochód został usunięty z konta MY Renault.
Jak mogę spersonalizować mój ekran EASY LINK ?
EL-
19
Możesz spersonalizować ekran EASY LINK poprzez system widżetów. Pozwalają one na bezpośredni dostęp do określonej liczby funkcjonalności, jak radio, nawigacja, telefon, itp.
W celu modyfikacji strony startowej, naciskaj dłuższą chwilę na dowolny widżet lub na puste miejsce ekranu. Możesz również wejść poprzez menu ustawień profili : „Zmień”, potem „Ustawienia” i „Strona główna”.
W celu usuniecia widżetu, naciśnij na niego, następnie na przycisk „Usuń” (na czerwono na górze ekranu).
Konfiguracja widżetów jest przypisana do profilu. Jeżeli zmienia się profil, zmieniają się również ustawienia widżetów.
EASY LINK może zawierać do 3 stron głównych, spersonalizowanych o rozmiarze 7'' oraz do 7 stron dla EASY LINK o rozmiarze 9,3''.
Uwaga :
Istnieją 3 rozmiary widżetów.
Niektóre aplikacje nie są dostępne we wszystkich rozmiarach i są ograniczone do 1 rozmiaru.
Widżet « dodaj kontakt », który pozwala utworzyć skrót do częstego kontaktu, jest dostepny jedynie, kiedy telefon jest połączony przez Bluetooth®.
Kiedy już dokonasz personalizacji ustawień strony, przycisnij w celu powrotu do strony głównej.
Jakie telefony są kompatybilne z EASY LINK dla połączenia Bluetooth ?
EL-
20
Możesz połączyć swój telefon poprzez Bluetooth z EASY LINK w celu :
Wykonywania połączeń w funkcji wolne ręce.
Słuchania muzyki.
Upewnij się, czy masz zainstalowaną najnowszą wersję oprogramowania w Twoim smartfonie.
Możesz sprawdzić kompatybilność Twojego smartfonu z EASY LINK na stronie : https://easyconnect.renault.pl/phone-pairing
W celu wykonania testu, musisz znać :
Model i wersję oprogramowania Twojego smartfonu
Wersję Twojego systemu EASY LINK.
Uwaga : Renault testuje dla swoich klientów kilka razy w roku szeroki wachlarz telefonów, w celu upewnienia się odnośnie ich kompatybilności i funkcjonalności. Może się zdarzyć, że dany model telefonu nie był jeszcze poddany testom przez nasze ekipy oraz, że pewne funkcjonalności telefonu nie są dostępne.
Jak słuchać muzyki poprzez Bluetooth ?
EL-
21
Etap 1 : Upewnij się, że Twój telefon jest prawidłowo sparowany z Twoim EASY LINK i że funkcja media jest aktywowana (ikona media zaznaczona na biało).
Uwaga : Jeżeli masz problemy z parowaniem telefonu, sprawdź nasze FAQ „Nie mogę połączyć mojego telefonu z EASY LINK” w dziale pomocy.
Etap 2 : Kiedy Twój telefon jest już sparowany z systemem EASY LINK, przejdź do menu multimedia i kliknij w media. Wybierz źródło audio "Bluetooth" oraz wybierz muzykę na Twoim telefonie.
Uwaga : Niektóre telefony nie aktywują funkcji media, jeżeli nie zawierają co najmniej jednego utworu muzycznego. Sprawdź, czy masz chociaż jeden utwór muzyczny zapamiętany w pamięci telefonu.
Jak sparować mój telefon z EASY LINK ?
EL-
22
Telefon można sparować przez Bluetooth, naciskając na widżet "Telefon" lub, jeżeli inny telefon jest już połączony, naciskając na skrót "Telefon", usytuowany na górze ekranu.W celu sparowania telefonu z systemem EASY LINK, wykonaj poniższe czynności :
Z poziomu telefonu :
Upewnij się, że Bluetooth Twojego telefonu jest aktywny i ustaw jego status jako «widoczny».
W zależności od modelu i jeżeli system tego wymaga, wprowadź kod Bluetooth na ekranie telefonu, w celu sparowania z systemem multimedialnym lub zatwierdź zgodę na parowanie.
Twój telefon może wymagać zgody na udostepnienie kontaktów, historii połączeń…. Udziel zgody, w celu odnalezienia tych danych w systemie multimedialnym.
W menu głównym Twojego EASY LINK :
Nacisnij na « Telefon ». Na ekranie wyświetli się komunikat proponujący parowanie telefonu ;
Nacisnij na « Tak ». System multimedialny wyszuka obecne w pobliżu telefony z aktywnym i widocznym Bluetooth ;
Wybierz Twój telefon z proponowanej listy ;
Wybierz funkcje telefonu do sparowania :
Funkcja « Telefon » : dostęp do zbiorów, wykonywania i odbierania połączeń, dostęp do historii połączeń... ;
Funkcja « Media » : dostęp do muzyki ;
Zatwierdź « OK ». Ikona funkcji wykaże, że została aktywowana.
Twój telefon jest sparowany z systemem multimedialnym.
Uwaga :
System multimedialny może zapamiętać do sześciu telefonów.
Jeżeli dotychczas nie wyraziłeś zgody na synchronizację Twoich kontaktów, możesz to zrobić w ustawieniach « Bluetooth » Twojego telefonu, wybierając urządzenie « RENAULT », następnie « synchronizuj kontakty ».
Jak wykonywać połączenia przez EASY LINK ?
EL-
23
Etap 1 : Upewnij sie, że Twój telefon jest prawidłowo sparowany z systemem EASY LINK.
Uwaga : Jeżeli napotkasz problemy w trakcie parowania telefonu, zapoznaj sie z naszymi FAQ « Jak połączyć telefon z EASY LINK » w dziale pomocy.
Etap 2 : W celu wykonania połączenia, należy wejść do menu telefonu, wybrać ‘Kontakty’. Twoje kontakty zostały automatycznie zaimportowane na ekran EASY LINK. Wybierz kontakt, z którym chcesz się połączyć i naciśnij numer w celu wykonania połączenia.
Możliwe jest wykonanie połączenia wybierając :
Numer z historii połączeń w menu « Historia » ;
Numer ze zbioru kontaktów poprzez menu « Kontakty » ;
Wybierając numer na klawiaturze poprzez menu « Utwórz »
W celu odebrania przychodzącego połączenia, można nacisnąć na zielony przycisk, który wyświetli się na górze ekranu.
Możliwy jest również odbiór lub odrzucenie połączenia poprzez elementy sterujące przy kierownicy.
Nie mogę połączyć mojego telefonu z EASY LINK, co robić ?
EL-
24
Etap 1 : Jeżeli masz trudności z parowaniem telefonu z EASY LINK, zapoznaj się z naszymi FAQ « Jak połączyć mój telefon z EASY LINK » odpowiedzi znajdziesz w naszym dziale pomocy.
Etap 2 : Jeżeliproces parowania nie funkcjonuje prawidłowo, sprawdź kompatybilność telefonu :
https://easyconnect.renault.pl/phone-pairing
Aby dokonać kontroli, musisz znać :
Model telefonu i wersję oprogramowania.
Wersję systemu EASY LINK.
Szczegółowe pola na stronie weryfikacji kompatybilności wyjaśniają jak odnaleźć poszukiwane informacje.
Etap 3 :
Jeżeli nie udało się odnaleźć rozwiązania na ww. stronie, lub nie odnajdujesz posiadanej wersji na liście :
Spróbuj zaktualizować oprogramowanie telefonu, jeżeli jest to możliwe.
Jeżeli rezultat wg testu kompatybilności jest pozytywny, oznacza to, że proces parowania powinien przebiegać prawidłowo i może sygnalizować, że wystapił jakiś inny problem. W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym Działem Pomocy ds. Multimediów i Nawigacji, zaznaczając wykonanie ww. czynności.
Mój ekran EASY LINK przestaje reagować, co robić ?
EL-
25
W przypadku, kiedy twój EASY LINK nie reaguje na polecenia, należy wykonać restart systemu multimedialnego, naciskając w sposób długotrwały na przycisk Włącz/Wyłącz (trzymać przyciśnięty przycisk do czasu restartu urządzenia).
Jak dokonac aktualizacji map w moim EASY LINK poprzez EASY CONNECT?
EL-
26
W celu dokonania aktualizacji map poprzez EASY CONNECT, stosuj się do poniższych zaleceń :
Przejdź do sekcji Pomoc On-Line, kliknij ‘Aktualizacja map’ ;
Wybierz ‘EASY LINK’ ;
Ściągnij aplikację Renault EASY CONNECT Updater ;
Uruchom Renault EASY CONNECT Updater na swoim komputerze i przygotuj swój klucz USB ;
Wprowadź dane identyfikacyjne pojazdu (VIN) ;
Ściagnij mapy na swój klucz USB ;
Przejdź do samochodu i podłącz klucz USB do EASY LINK. Aktualizacja rozpocznie się automatycznie.
Uwaga : Pozostaw swój samochód na postoju z uruchomionym silnikiem, przez cały czas aktualizacji.
Jak zaplanować ładowanie mojego nowego ZOE w systemie EASY LINK?
EL-
27
Aby zaplanować ładowanie swojego samochodu ZOE poprzez EASY LINK, wykonaj poniższe czynności:
W “Menu”, naciśnij na “Ustawienia” i “Pojazd” na dole ekranu.
Naciśnij na 'Progr. Pojazdu elektrycz' i “Ładowanie” u dołu ekranu.
Aby zaplanować ładowanie, naciśnij na 'Program'. Ustaw czas startu oraz zakończenia ładowania oraz dni. Możesz sprawdzić swoje zaplanowane ładowania w zakładce „Kalendarz”.
Wybrane dni oraz godziny pokazane są po naciśnięciu na strzałkę.
Uwagi:
W systemie EASY LINK, możesz skonfigurować do 5 programów ładowania.
Planowanie ładowania poprzez system EASY LINK dostępne jest tylko w nowym ZOE wyposażonym w EASY LINK z nawigacją.
Jak zaplanować działanie klimatyzacji poprzez system EASY LINK?
EL-
28
Aby uruchomić funkcję “Kontrola klimatu” w systemie EASY LINK, wykonaj poniższe czynności:
W “Menu”, naciśnij na 'Ustawienia', i 'Pojazd';
Naciśnij na 'Progr. Pojazdu elektrycz' i “Klimatyzacja” u dołu ekranu.
Naciśnij na "Edytuj" pod przyciskiem "Program" aby wejść do ustawień. Zostanie wyświetlony aktualny program i ustawiona temperatura. Można zapisać kilka programów komfortu.
Ustaw czas startu, zakończenia oraz dni działania klimatyzacji. Możesz również ustawić temperaturę.
Jeśli napotkasz kłopoty podczas korzystania z tej funkcji sprawdź czy:
Aplikacja MY Renault jest poprawnie połączona z systemem EASY LINK;
Uwaga: Sprawdź nasze FAQ ' Jak połączyć aplikację MY Renault z samochodem?'.
Samochód ma połączenie z internetem;
Bateria pojazdu ma przynajmniej 20% poziomu naładowania;
Aby skorzystać z natychmiastowego uruchomienia klimatyzacji, bateria pojazdu ma przynajmniej 50% poziomu naładowania.
Które smartfony są kompatybilne z usługami zintegrowanymi Z.E.?
EL-
29
Aby w pełni korzystać z uslug zintegrowanych Z.E. w aplikacji MY Renault, musisz mieć smartfon z jedna z trzech ostatnich wersji oprogramowania Android lub IOS
Aby dowiedzieć się jak sprawdzić i zaktualizować oprogramowanie telefonu zobacz poniższe strony internetowe:
Jak uzyskać dostęp do usług zintegrowanych Z.E. poprzez aplikację MY Renault?
EL-
30
Aby skorzystać z usług Z.E., wykonaj poniższe czynności:
Pobierz darmową aplikację "MY Renault" z Apple Store lub Google Play.
Utwórz konto MY Renault.
Połącz swój samochód z aplikacją naciskając "Połącz mój samochód". Aplikacja krok po kroku przeprowadzi cię przez proces łączenia samochodu.
Jak przedłużyć moje usługi Z.E.?
EL-
31
Aby przedłużyć usługi zintegrowane Z.E., zaloguj się do swojego konta MY Renault https://myr.renault.pl/logowanie.html i przejdź do sklepu.
W sklepie będziesz miał możliwość sprawdzenia status swoich usług I przedłużenia ich jeśli jest taka potrzeba. Możesz również zakupić nowe usługi.
Jak zarządzać klimatyzacją mojego samochodu z aplikacji MY Renault?
EL-
32
Aby uruchomić klimatyzację samochodu bezpośrednio w aplikacji MY Renault, naciśnij na przycisk znajdujący się pod wskaźnikiem naładowania baterii.
Aby zaplanować działanie klimatyzacji, naciśnij na zakładkę "Komfort" aby wejść do ustawień. Wybrany czas następnego uruchomienia klimatyzacji pokazany będzie na głównym ekranie nawigacji.
Jeśli funkcja ta nie funkcjonuje prawidłowo, sprawdź czy:
Aplikacja jest prawdiłowo połączona z twoim samochodem;
Samochód znajduje się w miejscu o dobrym zasięgu sieci 4G;
Uwaga: Aby programowanie klimatyzacji lub ogrzewania działało, bateria twojego pojazdu musi wskazywać powyżej 20% naładowania. Aby uruchomić klimatyzację lub ogrzewanie w trybie natychmiastowym, poziom naładowania musi wynosić powyżej 40%.
Jak uzyskać dostęp do sklepu EASY CONNECT?
EL-
33
W celu uzyskania dostępu do sklepu EASY CONNECT, należy w pierwszej kolejności stworzyć konto w MY Renault. Prosimy postępować wg poniższych kroków:
Uwaga : Jeżeli nie masz jeszcze swojego konta, zapoznaj się z naszymi FAQ « Jak uzyskać dostep do sklepu EASY CONNECT » w tym samym dziale pomocy.
· Kliknij « Dodaj samochód ».
· Wprowadź numer identyfikacyjny pojazdu (VIN).
Uwaga : Jeśli nie znasz numeru VIN, zapoznaj sie z naszymi FAQ ‘Gdzie mogę znaleźć mój numer VIN’.
· Kliknij w ‘Dodaj’.
Twój samochód został teraz prawidłowo dodany do konta MY Renault.
Nie udaje mi się dodać mojego samochodu do mojego wirtualnego garażu MY Renault, co mam zrobić?
EL-
35
Jeżeli nie udaje Ci się dodać samochodu do wirtualnego garażu MY Renault, zastosuj się do poniższych kroków :
Wyloguj się ze swojego konta MY Renault
Usuń wszystkie cookies ze swojej przeglądarki
Dezaktywuj Adblocker
Połącz się ponownie ze swoim kontem MY Renault
Przypisz ponownie samochód do konta MY Renault
Dlaczego należy używać Sklepu Renault EASY CONNECT ?
EL-
36
Poprzez Sklep Renault EASY CONNECT możesz wykonywać poniższe czynności :
Przeglądać katalog aplikacji oraz usług dostepnych dla Twojego samochodu. Możesz dokonywać zakupów lub odnawiac usługi w różnych działach Katalogu.
Sprawdzać aktualny status wykupionych usług aby sprawdzic które są aktywne dla Twojego pojazdu.
Aktualizować wersje oprogramowania systemu EASY LINK oraz wersje map aby zawsze prowadzić z najnowszą dostępną wersją. Można tego dokonywać w zakładce ‘Aktualizacje’.
Można równiez konsultować dział pomocy (FAQ), gdzie uzyskacie użyteczne odpowiedzi na najczęściej stawiane pytania oraz odnajdziecie wyjaśnienia procedur.
Uwagi :
Aby uzyskać dostęp do Sklepu Renault EASY CONNECT, musisz być zalogowany/a do konta MY Renault i przejść do zakładki ‘EASY CONNECT Store’
W celu korzystania z usług, musisz wyrazić zgodę na wymianę danych oraz aktywować łączność z EASY LINK
* Funkcjonalność dostępna w zależności od modelu i daty produkcji.
Jak uzyskać pomoc w zakresie usług on-line Sklepu EASY CONNECT ?
EL-
37
Jeżeli potrzebujesz pomocy w zakresie korzystania ze Sklepu EASY CONNECT, odwiedź naszą stronę Renault EASY CONNECT: https://easyconnect.renault.pl/
Jak sprawdzić moje usługi poprzez Sklep EASY CONNECT ?
EL-
38
Zaloguj się do konta MY Renault ;
Wybierz samochód (wprowadź VIN aby dodać nowy samochód) ;
Kliknij w Sklep EASY CONNECT;
Przejdź do zakładki ‘Katalog’ lub ‘Moje Usługi’ w celu uzyskania informacji o dostępnych w EASY LINK usługach.
Co robić jeżeli jakaś z moich usług nie funkcjonuje ?
EL-
39
Sprawdź czy na pewno udzieliłeś zgody na wymianę danych oraz aktywowałeś łączność w EASY LINK ;
Sprawdź, czy Twój samochód znajduje się w obszarze pokrycia siecią GSM ;
Możesz przejść do Sklepu EASY CONNECT w celu sprawdzenia stanu i informacji o Twoich usługach.
Skąd mam wiedzieć czy usługa jest kompatybilna z moim samochodem ?
EL-
40
Zaloguj się do swojego konta MY Renault ;
Wybierz samochód (wprowadź VIN) ;
Kliknij Sklep EASY CONNECT ;
Wszystkie usługi, które są wyszczególnione, są kompatybilne z Twoim samochodem. Wszystkie informacje dotyczące instalacji i aktualizacji możesz odnaleźć w zakładce produktu odpowiadającej usłudze lub na stronie Easy Connect.
Jak zainstalować usługę w moim samochodzie ?
EL-
41
Sprawdź czy wyraziłeś zgodę na udostępnienie danych i aktywowałeś łączność w Twoim EASY LINK ;
Sprawdź czy Twój samochód znajduje się w zasięgu sieci komórkowej ;
Usługi dostepne seryjnie dla Twojego samochodu instalują się automatycznie, kiedy znajdujesz się w obszarze objętym zasięgiem sieci komórkowej.
Możesz przejść na stronę Sklepu EASY CONNECT w celu uzyskania informacji na temat Twoich usług.
Jak korzystac z moich usług on-line ?
EL-
42
Instrukcja korzystania z usług jest zaznaczona na każdej karcie produktu. Niekóre usługi są dostępne bezpośrednio w urządzeniu, inne dopiero po ściagnięciu oraz instalacji aplikacji MYRenault.
Sprawdź czy Twój samochód znajduje się w obszarze zasiegu sieci komórkowej ;
Możesz uzyskac informacje o Twoich usługach w Sklepie EASY CONNECT lub na stronie Renault EASY CONNECT.
Jak mogę odnowić swoje usługi on-line ?
EL-
43
Połącz się ze swoim kontem MY Renault.
Przejdź do zakładki ‘Sklep EASY CONNECT’
W trakcie zbliżania się do końca Twojej umowy, usługa zostanie ponownie zaproponowana w dziale "Katalog". Należy jedynie zaznaczyć ofertę z której będziesz chciał skorzystać, dokonać płatności, a następnie korzystać z przedłużonej usługi !
Jak poznać status moich usług on-line ?
EL-
44
Zaloguj się na swoje konto MY Renault.
· Wprowadź numer identyfikacyjny pojazdu (VIN).
Przejdź do strony Sklepu EASY CONNECT.
Status każdej z Twoich usług jest zaznaczony w zakładce ‘Moje usługi’ na stronie Sklepu EASY CONNECT.
W celu uruchomienia aktywacji usług, upewnij się czy udzieliłeś zgody na wymianę danych i aktywowałeś łączność w Twoim systemie multimedialnym EASY LINK ;
Sprawdź czy Twój samochód znajduje się w obszarze pokrytym zasięgiem sieci komórkowej ;
Twoja usługa będzie w trakcie aktywacji do 72 godzin po czym uzyska status „Aktywna” od chwili uruchomienia łączności. W przeciwnym przypadku skontaktuj się z Twoim Działem Obsługi Klienta.
Jak spersonalizować mój profil?
EL-
45
Personalizacja profili pozwala na stworzenie wygodnego interfejsu EASY LINK.
Aby skonfigurować swój profil, wykonaj poniższe czynności:
Wejdź do “Menu”, i naciśnij “Ustawienia” i “System”.
Nacisnij na “Profil użytkownika”.
Uwagi:
EASY LINK ma 6 profili: 5 profili można dowolnie konfigurować oraz zabezpieczyć hasłem i 1 stały profil bez możliwości konfiguracji (gość).
Nie można dodać ani usunąć profili.
Nie można zapisać ustawień profilu “Gość”. Aby nie stracić swoich ustawień, personalizuj jeden z głównych profili.
Wybierz profil i naciśnij na “Profil użytkownika” i dalej “Edytuj”.
W zakładce 'Ogólne', możesz zmienić imię oraz awatar przypisany do profilu:
Naciśnij na “Edytuj nazwę” aby zmienić imię przypisane do profilu.
Naciśnij na “Edytuj zdjęcie” aby zmienić awatar. Możesz wybrać jeden z dostępnych lub dodać swój z klucza USB.
W zakładce 'Ustawienia' możesz zmienić:
Język;
Ustawienie widgetów na ekranie startowym;
Ustawienia ekranu
Uwaga: Aby dowiedzieć się jak spersonalizować ekran Easy Link, zobacz nasze FAQ w sekcji pomocy.
Przycisk “Więcej....” pokazuje listę ustawień objętych profilem.
Dotknij ikonę trzema czarnymi kropkami aby skopiować, zresetować, zablokować lub odblokować profil lub zmienić hasło.
Możesz zablokować profil 4-cyfrowym kodem PIN. Kod jest wymagany przy zmianie profili, nie kiedy samochód jest uruchamiany. Jeśli trzy razy wpiszesz kod błędnie, musisz odczekać minutę przed następną próbą.
Uwaga:
Jeśli trzy razy wpiszesz kod błędnie, musisz odczekać minutę przed następną próbą. Po 10-krotnym wpisaniu błędnego kodu profil zostanie zablokowany.
Konto gościa dostępne jest bez hasła.
• Zależnie od wyposażenia, ustawienia zapisywane w profilach mogą się zmieniać:
o Ustawienia MULTI-SENSE, podświetlenie dodatkowe wnętrza, zapamiętane ustawienia foteli lub lusterek;